16 листопада 2017 року на базі комунального закладу «НВО –ЗШ І-ІІІ ступенів №31 з гімназійними класами, ЦУДЮТ «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» відбувся обласний науково-практичний семінар для заступників директорів із навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти на тему: «Реалізація концепції «Нова українська школа» в науково-педагогічному проекті «Інтелект України».
Учасники семінару:
- Кіян Ольга Іванівна, координатор Проекту, завідувач сектору експериментальної педагогіки відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», кандидат педагогічних наук;
- Булахова Людмила Миколаївна, заступник керівника Проекту з якості освіти початкової школи, заступник директора з навчально-виховної роботи Харківської гімназії № 169 м. Харкова, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель- методист, лауреат Всеукраїнського конкурсу «Початкова школа XXI ст.»;
- Половенко Олена Вікторівна, завідувач обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»;
- Чернецька Олена Георгіївна, старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»;
- Крамаренко Оксана Олексіївна, методист центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради;
- заступники директорів із навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти м. Кропивницького та Кіровоградської обл.;
- члени науково-методичної ради проекту «Інтелект України»;
- педагогічні працівники Харківської гімназії № 169;
- педагогічні працівники комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання-«Загальноосвітня школа І-ІП ступенів № 31 з гімназійними класами, центр дитячої та юнацької творчості «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».
Програма семінару включала обговорення таких питань:
- «Учитель в освітній парадигмі «Нова українська школа» (Кіян Ольга Іванівна).
- «Реалізація педагогіки партнерства в межах Проекту (Кіян Ольга Іванівна).
- «Особливості поліфункціонального уроку, вимоги щодо його структури» (Булахова Людмила Миколаївна).
- «Особливості організації безперервного навчання педагогів проектних класів» (Половенко Олена Вікторівна).
Тиханська Тетяна Іванівна, директор комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання-«Загальноосвітня школа І-ІП ступенів № 31 з гімназійними класами, центр дитячої та юнацької творчості «Сузір’я» Кіровоградської міської ради презентувала створене освітнє середовище закладу.
Учасники заходу відвідали та обговорили урок читання в проектному
1-А класі (вчитель Отліванова Оксана Миколаївна).
Заступники директорів із навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти відвідали творчу майстерню Булахової Людмили Миколаївни, заступника директора з навчально-виховної роботи Харківської гімназії № 169 м. Харкова.
Половенко Олена Вікторівна, завідувач обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», та Табальчук Світлана Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання-«Загальноосвітня школа І-ІП ступенів № 31 з гімназійними класами, центр дитячої та юнацької творчості «Сузір’я» Кіровоградської міської ради, презентували сайт «Проект “Інтелект України” на Кіровоградщині».
Учасники семінару висловлюють глибоку вдячність організаторам заходу та адміністрації комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання-«Загальноосвітня школа І-ІП ступенів № 31 з гімназійними класами, центр дитячої та юнацької творчості «Сузір’я» Кіровоградської міської ради.
Інформацію підготувала Половенко О.В., завідувач завідувач обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб