Головна » Новини » ХVІІ Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика

ХVІІ Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика

18 лютого 2017 року на базі Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат – школа мистецтв) Кіровоградської обласної ради завершився останній, ІV етап грандіозного мовного проекту, в якому взяли участь учні та студенти навчальних закладів області – переможці ІІІ (обласного) та учасники ІV (загальнонаціонального) етапів ХVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

Конкурс, що заснований українським меценатом Петром Яциком у травні 2001 року, проводиться щорічно серед учнів загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладів, щороку збільшуючи кількість пошановувачів рідного слова. Досягнувши свого повноліття, конкурс утверджується в своїй неповторності. Цей конкурс – не тільки дорогоцінне свідчення інтересу підростаючого покоління до державної мови, а й промовиста ознака громадянської зрілості тих, хто вже завтра прийде в усі сфери життя нашої країни.

На свято зібралися справжні українці, юні шанувальники і знавці рідного слова – переможці обласного етапу конкурсу, їхні батьки й учителі.

Церемонія нагородження переможців відбулася за участі:

Таборанського Володимира Петровича, голови організаційного комітету ІІІ (обласного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, начальника управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації, кандидата історичних наук;

Кричун Людмили Петрівни, голови журі конкурсу, декана факультету філології та журналістики Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, кандидата філологічних наук; Бондаря Василя Васильовича, представника Ліги українських меценатів, доцента кафедри видавничої справи та редагування Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка;

Нудного Василя Михайловича, заступника директора з навчально-організаційної діяльності комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

В обласному етапі конкурсу взяли участь 110 осіб, представники різних типів шкіл, професійно-технічних та вищих навчальних закладів. Переможцями ІІІ (обласного) етапу ХVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика стали 36 учасників.

Переможців ІІІ етапу ХVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та їх вчителів-наставників нагороджено подячними дипломами Ліги українських меценатів і подарунками та подяками управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації.

Слова подяки на адресу вчителів-наставників, організаторів конкурсу від імені всіх учасників висловила багаторазовий переможець Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, переможець ІІІ (обласного) та учасник IV  (загальнонаціонального) етапів – Сергієнко Катерина, учениця 8 класу Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат – школа мистецтв).

 

Право відкрити конверт із завданнями IV етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика було надане  Бондарю Василю Васильовичу, представнику Ліги українських меценатів.

О 10 годині розпочалося виконання робіт заключного етапу конкурсу. У той же день роботи учасників надіслано до Ліги українських меценатів для перевірки.

Учасники конкурсу, гості  щиро вдячні Короткову Анатолію Єгоровичу,  директору Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат – школа мистецтв), народному артисту України, професору, учитель-методисту, завідуючому кафедри хореографічних дисциплін КДПУ імені В. Винниченка, художньому керівнику народного хореографічного ансамблю “Пролісок”, голові Кіровоградського обласного осередку Національної хореографічної спілки України, за атмосферу тепла та комфорту, цікаву концертну програму, підготовлену вихованцями.

Інформацію підготували Мінич Г.В., Маранська І.А., методисти НМЛ гуманітарно-естетичних дисциплін.