Головна » Друкована продукція » 2011 » Технологія проектування електронного контенту до уроку математики в середовищі візуального програмування

Технологія проектування електронного контенту до уроку математики в середовищі візуального програмування

Скрипка Г. В. Технологія проектування електронного контенту до уроку математики в середовищі візуального програмування / Г. В. Скрипка – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2011. – 80 с.

У посібнику висвітлено питання створення вчителями цифрового контенту до уроку математики в середовищі візуального програмування Visual Studio як одного з шляхів формування та розвитку їх ІКТ-компетентності.

Перша частина посібника присвячена теоретичним аспектам формування та розвитку ІКТ-компетентності вчителя математики. В другій частині розглядаються основи роботи в середовищі візуального програмування на прикладі створення програмного засобу до уроку математики. Додатки містять приклади технологічних карт власних програмних засобів, створених вчителями-учасниками обласної творчої групи, а також програмні коди Windows-додатків, призначених для використання на уроці математики.

Призначений для використання вчителями математики основної школи, учнями, студентами педагогічних вузів, а також тими, хто цікавиться візуальним програмуванням.