Головна » Новини » Заняття регіональної школи новаторства

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. (0522) 32-11-08

Заняття регіональної школи новаторства

10-11 жовтня 2019 року відбулося заняття регіональної школи новаторства завідувачів (директорів), методистів методичних кабінетів (центрів) органів управління освітою райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об’єднаних територіальних громад, керівників закладів загальної середньої освіти з проблеми «Розвиток інноваційного потенціалу педагогічних працівників та його реалізація в проєктній діяльності».

Учасники брали участь у роботі Всеукраїнського круглого столу «Розвиток інноваційного потенціалу педагогічних працівників та його реалізації в проєктній діяльності» на базі Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського.

Розпочався захід із виїзної 1 локації на базі комунального закладу «Розсошенська гімназія Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області». Директор школи Яловець Євген Олександрович ознайомив освітян із особливостями розвитку інтелектуального та творчого потенціалу учасників освітнього процесу через формування ключових компетентностей засобами інноваційних технологій.

Привітав учасників заходу Клепко Сергій Федорович, заступник директора з науково-дослідної роботи та міжнародного співробітництва Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
ім. М. В. Остроградського, доктор педагогічних наук, доцент, головний редактор журналу «Постметодика», який окреслив шляхи наукової та інноваційної діяльності Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського. Учасники мали можливість отримати відповіді на актуальні питання, що хвилюють сучасного педагога і менеджера освіти.

Основні аспекти інноваційних підходів до навчання педагогічних працівників у регіональному просторі післядипломної освіти розкрила Білик Надія Іванівна, професор кафедри педагогічної майстерності та інклюзивної освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, доктор педагогічних наук, доцент, старший науковий співробітник відділу інтеграції змісту загальної середньої освіти Інституту педагогіки НАПН України, головний редактор електронного наукового фахового журналу «Імідж сучасного педагога», керівник-координатор Координаційного центру шкіл новаторства України.

Проєктний менеджмент як технологія управління інноваційним розвитком закладу освіти у своєму відеовиступі презентувала Рябова Зоя Вікторівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

Обмін теоретичними здобутками та досвідом управлінської та методичної діяльності учасників із Кіровоградщини відбувся у 3 локаціях за такою тематикою наукових дискусій:

1 локація «Розвиток інноваційного потенціалу та новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників в умовах конкурентного освітнього середовища»:

– Формування інноваційного освітнього простору Златопільської гімназії шляхом використання елементів системи освіти Естонії
(Бирзул Віталій Леонідович, директор Златопільської гімназії
м. Новомиргорода Новомиргородської райради);

– Творча лабораторія заступників директорів в інноваційному просторі (Пустовойтенко Руслана Миронівна, заступник директора Новостародубської загальноосвітня школи І-ІІІ ступенів Петрівської райради);

– Розвиток інноваційного потенціалу педагогів Петрівщини (Ошега Зоя Семенівна, завідувач методичного кабінету комунальної установи «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти» Петрівської районної ради Кіровоградської області; Гнатюк Лідія Григорівна, директор Петрівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Петрівської райради).

2 локація «Проєктна діяльність закладів загальної середньої освіти в умовах децентралізації управління освітою»:

– Проєктно-орієнтований підхід до управління закладом освіти (Мараренко Віктор Вільямсович, завідувач методичного кабінету відділу освіти Новгородківської райдержадміністрації);

– Використання теорії множинного інтелекту в проєктній діяльності Нової української школи (Усач Ольга Анатоліївна, директор Іванівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Новоукраїнської райради);

– Вектори діяльності методичної служби на сучасному етапі (Шкідін Наталія Тимофіївна, методист комунальної установи «Олександрійський районний центр із обслуговування закладів освіти» Олександрійської райради);

– Створення безпечного психологічного середовища в закладі як результат реалізації міжнародного правопросвітницького проєкту «Світ дитинства без насилля» (Чабан Наталія Володимирівна, завідувач Підлісненської філії КЗ «Олександрівське навчально-виховне об’єднання
№ 2» Олександрівської райради).

3 локація «Реалізація сервісних функцій методичних служб у контексті модернізації освіти»:

– Розвиток емоційного інтелекту педагогів у парадигмі сучасних підходів до методичної роботи (Данилюк Вікторія Іванівна, завідувач методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Долинської райдержадміністрації);

– Сучасні форми організації методичної роботи з педагогами (Кислякова Вікторія Федосіївна, завідувач методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Маловисківської райдержадміністрації).

Захід продовжився виїзною 2 локацією. Інноваційне освітнє середовище діяльності закладу в системі роботи із обдарованими дітьми презентував Шульга Валерій Іванович, директор Полтавського обласного наукового ліцею-інтернату ІІ-ІІІ ступенів імені А.С. Макаренка Полтавської обласної ради.

Учасники відвідали Державний музей-заповідник А.С. Макаренка. У восьми залах Червоного будинку, де розміщена основна експозиція, ознайомилися зі сторінками життя А.С. Макаренка та керованих ним виховних колективів, творчу діяльність педагога, долі його вихованців, втілення в життя макаренківських педагогічних ідей сьогодні.

Кожен учасник школи отримав позитивні та емоційно-насичені враження від заходу, переконався, що освітяни завжди відкриті для плідної співпраці з колегами в умовах розбудови Нової української школи.

Фотозвіт регіональної школи новаторства.

Відеотрансляція:

Освітяни з усієї України в Полтаві обмінювалися досвідом

Нічого собі!Освітяни з усієї України в Полтаві обмінювалися досвідом та обговорювали проблеми освіти??Автор: Марина Покшина Камера: Sergey GlobaОксана МихасюкПідписуйтесь на нас у Telegram ➡️ https://t.me/central_ua_tv

Опубліковано Телеканал "Центральний" Четвер, 10 жовтня 2019 р.

Інформацію підготувала Кірішко Л.М., методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського».