Головна » Новини » Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності»

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. (0522) 32-11-08

Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності»

  22-23 квітня 2015 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», лабораторного комплексу Національного центру «Мала академія наук України» «МАНлаб» та Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності».

Особливістю проведення цьогорічної конференції відзначаємо її очно-дистанційний формат. Завдяки використанню дистанційної платформи було забезпечено відеозв’язок між аудиторіями, які працювали в містах Київ, Кіровоград, Черкаси, Бердянськ.

Відкрив конференцію Бик Адам Сергійович, заступник директора з науково-дослідної діяльності та міжнародного співробітництва комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук, доцент.

У науково-практичній конференції взяли участь наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники з різних освітніх закладів України та Польщі.  Робота конференції складалися з двох частин: пленарного засідання та роботи секцій. Секції працювали за такими напрямами:

СЕКЦІЯ 1. Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку в контексті наступності між дошкільною і початковою ланками освіти.

СЕКЦІЯ 2. Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей молодшого шкільного віку в контексті наступності між дошкільною і початковою ланками освіти та перспективності між початковою і середньою ланками освіти.

СЕКЦІЯ 3. Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей підліткового віку як передумова ефективної самореалізації в науковій освіті.

Проблематика доповідей була досить широкою. Ґрунтовні доповіді оголосили співробітники Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, Національного центру «Мала академія наук України», Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України, Херсонського державного університету, комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», Бердянського державного педагогічного університету, учителі з міст Києва, Сміли, Кіровограда, зокрема:

Мовна навчально-дослідницька діяльність учнів у структурі навчальної діяльності (Омельчук Сергій Аркадійович, доктор педагогічних наук, доцент, дійсний член Української академії акмеології, доцент кафедри мовної освіти Херсонського державного університету).

Наступність у методиці формування дослідницьких умінь у старших дошкільників та першокласників під час ознайомлення з предметним довкіллям (Зайцева Лариса Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету).

Дидактична компонента реалізації принципу наступності між суміжними ланками освіти у контексті організації навчально-дослідницької діяльності дітей (Чернецька Тетяна Іванівна, докторант Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук, доцент).

Науковий метод у дослідженнях (Чернецький Ігор Станіславович, завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України», кандидат педагогічних наук).

Створення науково-пізнавальних матеріалів для використання у навчальному процесі на прикладі мережевого телеканалу (Смірнов Олексій Михайлович, керівник інтернет-проекту «Інтелект TV» Малої академії наук України).

Освітній підхід Inquiry Based Science Education (наукова освіта, базована на допитливості): досвід організації навчально-дослідницького середовища (Сіпко Кирило Володимирович, науковий співробітник відділу підтримки обдарованості та міжнародної співпраці Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України).

Підтримка обдарованості у Польщі (Дунець Василь Богданович, науковий співробітник відділу підтримки обдарованості та міжнародної співпраці Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України).

Використання в навчально-дослідницьких і науково-дослідницьких роботах методик аналізу води, адаптованих до використання в загальноосвітніх школах (Шаповалов Євген Борисович,  молодший науковий співробітник відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України»).

Cистемний підхід у формуванні освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті вивчення творів літератури (Небеленчук Ірина Олександрівна,старший викладач кафедри теорії та методики середньої освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук).

Специфіка добору психодіагностичного інструментарію з урахуванням особливостей психологічного розвитку у підлітковому віці (Гельбак Анжела Миколаївна, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидат психологічних наук).


Наступнісно-перспективний чинник формування системи математичних знань засобами навчально-дослідницької діяльності учнів (Голодюк Лариса Степанівна, заступник директора з науково-методичної діяльності комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук, доцент).

Практичні аспекти щодо питань наступності та перспективності представили у своїх виступах: Бузько Вікторія Леонідівна, учитель фізики комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», кандидат педагогічних наук);  Шевченко Раїса Романівна, учитель хімії середньої загальноосвітньої школи № 285 Оболонської районної державної адміністрації м. Києва; Коваленко Алла Сергіївна, завідувач дошкільного навчального закладу № 23 «Чипполіно» Смілянської міської ради Черкаської області, Пшебильська Ірина Юріївна, завідувач дошкільного навчального закладу № 5 «Ружечка» Долинської міської ради Кіровоградської області Коренкова Тетяна Євгеніївна, вихователь-методист дошкільного навчального закладу №5 «Ружечка» Долинської міської ради Кіровоградської області, Демешкевич Марина Андріївна, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи I–III ступенів № 2 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, Курлова Оксана Михайлівна, вчитель математики Первозванівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області, Олійник Ольга Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Веселівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області, Полякова Юлія Юріївна, психолог Веселівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області та інші.

Учасники заключного пленарного засідання ухвалили:

  1. Всеукраїнська науково-практичної конференція з міжнародною участю «Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності» пройшла на високому науковому й організаційному рівнях.
  2. Основне завдання конференції виконано в повному обсязі.
  3. Рекомендувати доповіді, які було проголошено на конференції, до друку у виданні «Матеріали Всеукраїнської конференції з міжнародною участю «Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності»». 


Коментарів немає