Головна » Новини » Відкритий науково-практичний інтернет-семінар «Арт-терапія в освітньому процесі: інноваційні підходи»

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчального відділу:

т. (0522) 24-66-08

Відкритий науково-практичний інтернет-семінар «Арт-терапія в освітньому процесі: інноваційні підходи»

12–16 березня 2018 року на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» кафедрою педагогіки, психології і корекційноїї освіти був проведений відкритий науково-практичний інтернет-семінар «Арт-терапія в освітньому процесі: інноваційні підходи» для наукових, науково-педагогічних, педагогічних працівників закладів освіти, працівників інших закладів та установ з метою обговорення можливостей застосування методів та прийомів арт-терапії у процесі психологічного супроводу системи дошкільної, загальної середньої, корекційної, професійно-технічної та вищої освіти.

У матеріалах семінару презентовані текстові описи та відеоматеріали психологів та соціальних педагогів із м. Кропивницького та Кіровоградської області, міст Одеси, Харкова та Києва.

У роботі семінару взяли участь науково-педагогічні працівники кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти: Молчанова О.М., яка презентувала досвід роботи з педагогами (методика «Каракулі»), та Гельбак А.М., яка поділилась застосуванням музикотерапії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Широко застосовується арт-терапія в роботі з дітьми дошкільного віку, що доводять роботи «Використання маскотерапії в роботі з дітьми дошкільного віку» (Абрамович Ю.О.), «Казкотерапія в дошкільній освіті» (Кваша Т.І.), «Розвиток творчих здібностей дітей шляхом використання казок та сендплею» (Немикіна О.А.), «Кольорові емоції» (Черкашина Д.М.).

Представники профтехосвіти презентували цікаві арт-терапевтичні методики, які використовуються в роботі з учнями: «Мандала» (Акацатова О.В.), «Маріонетка» (Мазур Т.Є.), «Колаж» та «Розмальовки» (Ільченко О.П.).

Дуже цікавими, змістовними та методично обґрунтованими  виявились відеоматеріали наших гостей із інших міст України.

Вознесенська О.Л., старший науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології, кандидат психологічних наук, президент Всеукраїнської громадської організації «Арт-терапевтична асоціація», презентувала лялькотерапію в роботі з образом «Я».

Сергієнко І.М., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології, глибинної корекції і реабілітації психологічного факультету Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, презентувала на семінарі свою авторську методику «Квітка і паркан».

Луценко О.В., методист психологічної служби районного науково-методичного центру управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації; практичний психолог загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 114, презентувала модифіковану методику «Вулкан» в роботі практичного психолога закладу освіти для вивільнення агресії учнів та педагогів.

Герштенцвейг В.О., медичний, перинатальний психолог, тренер, член Харківського відділення УСП, поділилась значним досвідом практичної роботи щодо застосування маппет-ляльки у психолого-педагогічній практиці.

Новікова Т.М., психолог, арт-терапевт, волонтер психологічної служби ГО «Реабілітаційний центр св. Павла, м. Одеса, запропонувала до розгляду арт-терапевтичне заняття «Моє чарівне дерево».

Усі презентовані доробки були опубліковані на сайті кафедри (http://ppko-koippo.edukit.kr.ua/konferencii_konkursi/naukovo-praktichnij_seminar/) та ютуб-каналі  й викликали живе обговорення. Ось деякі з коментарів.

Марина Сосновська

Супер, одразу захотілось створити та попрацювати з власною маріонеткою. Переглядала відео декілька разів. Гіпнотичне дійство. Дякую, Олено, за те, що не перестаєте нас дивувати, навчати та мотивувати до саморозвитку!

Людмила Козюра

Дякую за чудову методику! Вперше на такому інтернет-семінарі! Молодці!!! Оплески м. Кропивницькому!!!

Олена Шевченко

І справді, арт-терапія робить дива. Прекрасна робота. Відразу видно, що учасники занурились в роботу, отримали задоволення, покращили свій настрій. Відбувається зцілення психіки, самореалізація, самопізнання, розвивається вміння керувати собою. Гарний дієвий метод. Дякую!

 

Інформацію підготувала Молчанова О.М., кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти