Головна » Новини » Управлінська педагогічна практика

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. (0522) 32-11-08

Управлінська педагогічна практика

 

Гордістю району є творчий кадровий потенціал досвідчених директорів та заступників директорів з навчально-виховної роботи, діяльність яких відзначається високим рівнем професійності

К. Крячко

6 травня 2015 року слухачі курсів підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів області (директори, заступники директорів з навчально-виховної та навчально-методичної роботи)    взяли участь у семінарі-практикумі  в межах  управлінської педагогічної практики, яка проводилась на базі навчально-виховного комплексу «Бобринецька гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» з проблеми «Контрольно-аналітичне управління соціально-педагогічними системами».

Педагогічна практика відбулася за участі методиста обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб комунального закладу “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського” Трубіної Валентини Геларіївни, завідувача районного методичного кабінету відділу освіти Бобринецької райдержадміністрації Крячко Катерини Іванівни, методистів районного методичного кабінету Літвінової Вікторії Петрівни  і Стрельцової Тетяни Петрівни.

Завідувач районного  методичного кабінету Крячко Катерина Іванівна,   висвітлюючи основні напрямки організації науково-методичного супроводу управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, зазначила, що методична робота у районі і  навчальному закладі матиме вартість тоді, коли буде організована і спрямована на кінцевий результат, коли люди, які її організовують, уміють повести за собою, виявляють професійну зацікавленість, ведуть ділову розмову в колі інтересів співрозмовників, дають педагогам відчути їх значимість.

З метою ознайомлення  учасників заходу з організаційними засадами управління  та навчальною базою НВК,  директор гімназії Карпук Володимир Васильович та заступник директора з навчально-виховної роботи Скрипник Наталія Миколаївна організували та провели квест «Творчими лабораторіями навчального закладу». Присутні мали змогу ознайомитися з сучасно обладнаними приміщеннями навчальних кабінетів, навчально-виробничих майстерень, спортивного та актового залу, «Музею Бойової слави» та «Музею історії школи».

У ході управлінської практики майстерно були проведені:

– урок української літератури в 6-А класі «Леонід Іванович Глібов. Байка «Муха і бджола», який провела вчитель української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель, заступник директора з виховної роботи  Кунашенко Наталія Григорівна;

–  управлінська майстерня «Ефективне управління – успішний навчальний заклад» – директор НВК «Бобринецька гімназія-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1» Карпук Володимир Васильович; заступник директора з навчально-виховної роботи Скрипник Наталія Миколаївна. Директор навчально-виховного комплексу Карпук Володимир Васильович проаналізував діяльність підпорядкованого навчального закладу від історії його створення до сьогодення. Розкрив систему роботи щодо створення зовнішнього та внутрішнього іміджу закладу та іміджу вчителя. Охарактеризував якісний склад педагогічних працівників, творчі здобутки педагогів та учнів за останні 5 років, відмітив тенденцію позитивного фахового росту. Звернув увагу на складові професійного росту вчителів. Ознайомив з системою планування діяльності школи-гімназії особливостями вибору концептуальних засад розвитку закладу, які сформовані спільними зусиллями адміністрації та педагогічного колективу. Ознайомив зі структурою та моделлю управлінської діяльності адміністрації навчального закладу.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Скрипник Наталія Миколаївна висвітлила  роботу загальноосвітнього навчального закладу з проблеми: «Інноваційні форми методичної роботи як засіб удосконалення професійної компетентності педагогів» у нетрадиційній формі  «Інтелект-кафе». Слухачам було запропоновано  «меню»:  коктейль «Інновація»; сендвіч «Актуальне», страва від шеф-кухаря, тістечка з родзинками,  десерт «Веселковий».

Наталія Миколаївна презентувала роботу методичної служби закладу, ознайомила із структурою, традиційними та нетрадиційними формами методичної роботи з досвідченими та новопризначеними педагогічними працівниками.

В рамках обміну досвідом щодо використання інтерактивних технологій в організації методичної роботи були проведені тренінги та інтерактивні вправи «Сонце успіху», «Метафора», «Поділися із сусідом», «Книга ідей», «Торуй свій шлях до Говерли», «Серце, віддане дітям», «Кошик асоціацій»;

– презентація досвіду роботи вчителя історії Бібік Наталії Станіславівни, вчителя вищої кваліфікаційної категорії, вчителя-методиста з проблеми «Навчально-методичне забезпечення сучасного уроку історії: інноваційні підходи, дидактичні напрацювання, особливості формування предметних компетентностей»;

– управлінські діалоги (підведення підсумків роботи управлінської педагогічної практики).

Для учасників семінару-практикуму презентували  свій досвід роботи досвідчені, творчо працюючі вчителі навчально-виховного комплексу, лауреати обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року»:

Різанов Микола Станіславович, вчитель історії та правознавства, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, який розкрив систему роботи щодо ефективного впровадження інноваційних форм та методів роботи на уроках та в позакласній роботі з історії та правознавства: робота з обдарованими учнями, використання структурологічних схем, Міжнародне співробітництво, участь у археологічних розкопках.

Кунашенко Наталія Григорівна, вчитель української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель, презентувала власний блог з  теоретичними і практичними матеріалами для вчителів і учнів: розробки уроків, презентації, інтерактивні вправи, матеріали «перевернуте навчання».

Сакалош Людмила Василівна, вчитель біології, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель, висвітлила власні напрацювання з використання ІКТ при викладанні біології: розгаданий кросворд, міжпредметні зв’язки, відеоролики, презентації вчителя та учнів.

Гетьман Ольга Григорівна, вчитель світової літератури та російської мови, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель–методист презентувала проект «Нобелівська премія в контексті шкільної літературної освіти» та продемонструвала майстер-клас з використання екранізацій на уроках світової літератури з мультимедійною підтримкою.

Бібік Наталія Станіславівна, вчитель історії, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, представила систему роботи з проблеми «Навчально-методичне забезпечення сучасного уроку історії: інноваційні підходи, дидактичні напрацювання, особливості формування предметних компетентностей» та запропонувала учасникам семінару власні розробки системи уроків історії у 5-10 класах та майстер-клас щодо ефективного використання мультимедійної дошки на уроках  історії та в позакласній роботі (в рамках діяльності секції Малої академії наук).

Заступник директора з виховної роботи, Кунашенко Наталія Григорівна, висвітлила досвід роботи класних керівників з основних напрямків виховної роботи, результативність участі у акціях, конкурсах, волонтерському рухові.

Досвідом роботи щодо використання творчого потенціалу учнівського парламенту у організації та проведенні традиційних та нетрадиційних шкільних свят, різноманітних заходів, участі у міських та Міжнародних проектах, конкурсах «Лідер року», поділилася педагог-організатор навчального закладу Бершадська Катерина Павлівна. Гостям вручили сувеніри, виготовлені власноруч членами учнівського парламенту за технологією хенд-мейд.

Підсумовуючи  роботу, учасники управлінської педагогічної практики активно обговорювали  відвідані урок та методичні заходи. Слухачі курсів дали високу оцінку спільній діяльності районного методичного кабінету, адміністрації та педагогічного колективу навчально-виховного комплексу,  відзначили високий рівень  їх професійної майстерності та зацікавленості процесом розвитку навчального закладу, висловили слова вдячності за щедрі напрацювання управлінського і педагогічного досвіду.

Обласний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб, слухачі курсів підвищення кваліфікації висловлюють щиру вдячність Крячко Катерині Іванівні, завідувачу районного методичного кабінету відділу освіти Бобринецької райдержадміністрації, Літвіновій Вікторії Петрівні, Стрельцовій Тетяні Петрівні, методистам районного методичного кабінету, Карпуку Володимиру Васильовичу, директору навчально-виховного комплексу «Бобринецька гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1», Скрипник Наталії Миколаївні, заступнику директора з навчально-виховної роботи, Кунашенко Наталії Григорівні, заступнику директора з виховної роботи,  Бібік Наталії Станіславівні, вчителю історії, Різанову Миколі Станіславовичу, вчителю історії та правознавства, Сакалош Людмилі Василівні, вчителю біології, Гетьман Ользі Григорівні, вчителю світової літератури та російської мови, Бершадській  Катерині Павлівні, педагогу-організатору, педагогічному колективу навчального закладу за  високий рівень підготовки і проведення семінару-практикуму, сутнісні та актуальні напрацювання управлінського та педагогічного досвіду, за співпрацю і якісну організацію навчально-методичного заходу.

 

 

Інформацію підготувала Трубіна Валентина Геларіївна, методист ОНМЦ освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб


Коментарів немає