Головна » Новини » Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, методологія, теорія, практика

Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, методологія, теорія, практика

Четвертого жовтня 2017 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулася всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, методологія, теорія, практика».

Відкрив конференцію Бик Адам Сергійович, заступник директора з науково-дослідної діяльності та міжнародного співробітництва комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук, доцент.

У науково-практичній конференції взяли участь наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники з різних освітніх закладів України та Польщі.  Робота конференції складалися з двох частин: пленарного засідання та роботи секцій. Секції працювали за такими напрямами:

СЕКЦІЯ 1. Теорія і практика організації навчання в дошкільному навчальному закладі та початковій школі.

СЕКЦІЯ 2. Теорія і практика організації навчання в основній та старшій школі.

Проблематика доповідей була досить широкою. Ґрунтовні доповіді оголосили, зокрема:

Школа як духовний оберіг українського буття (Самодрин Анатолій Петрович, доктор педагогічних наук, м. Кременчук);

Міждіяльнісна інтеграція: теоретичні та практичні основи (Мієр Тетяна Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, м. Київ);

Парадигми освіти: їх упорядкування з акцентом на процес організації навчально-пізнавальної діяльності школярів (Голодюк Лариса Степанівна, кандидат педагогічних наук, доцент, м. Кропивницький);

У дистанційному режимі свої доповіді оголосили, зокрема:

Экологическое образование в детском саду (Клим-Климашевськая Анна, доктор габілітований педагогічних наук, м. Сєдльце (Польща);

Формування у дошкільників позитивної мотивації на здоровий спосіб життя (Андрющенко Тетяна Костянтинівна, доктор педагогічних наук, м. Черкаси);

Інтеграція навчальних предметів як джерело формування цілісної картини світу в молодшого школяра (Гаряча Світлана Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, м. Черкаси);

Неперервна освіта як процес, діяльність, система та принцип (Савош Валентин Олексійович, м. Луцьк).

Практичні аспекти щодо питань конференції представили у своїх виступах науково-педагогічні та педагогічні працівники Кіровоградської та Черкаської областей.

Учасники заключного пленарного засідання ухвалили:

  1. Всеукраїнська науково-практичної конференція з міжнародною участю «Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, методологія, теорія, практика» пройшла на високому науковому й організаційному рівнях.
  2. Основне завдання конференції виконано в повному обсязі.
  3. Рекомендувати доповіді, які було проголошено на конференції, до друку у виданні «Матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю «Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, методологія, теорія, практика»».

З матеріалами конференції можна ознайомитися за посиланням http://timso.koippo.kr.ua/blog/vseukrajinskoji-naukovo-praktychnoji-konferentsiji-z-mizhnarodnoyu-uchastyu-4-zhovtnya-2017-roku/