Головна » Новини » Про проведення районного семінару-практикуму вчителів економіки

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. 099-367-39-59

Про проведення районного семінару-практикуму вчителів економіки

11 листопада 2014 року на базі навчально-виховного комплексу «Бобринецька гімназія – загальноосвітня школа I-III ступенів №1» Бобринецької районної ради науково-методичною лабораторією економіко-технологічних дисциплін був проведений районний семінар-практикум для вчителів економіки з проблеми «Методика розв’язання задач з економіки різних рівнів складності та графічне відображення їх результатів» (керівник О.П. Богданова).

У роботі районного семінару-практикуму взяли участь: О.П. Богданова, методист НМЛ економіко-технологічних дисциплін КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», О.В. Кузьменко, методист Бобринецького РМК, Л.В. Твердоступ, керівник методичного об’єднання учителів економіки Бобринецького району.

Основна мета заходу:

– систематизувати теоретичні відомості про методи розв’язання економічних задач;

– розглянути різні типи прикладних задач економічного змісту;

– узагальнити практичні навички розв’язання задач шкільного курсу «Економіка»;

– визначити найбільш раціональні методи розв’язування економічних задач Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки.

Під час відкриття семінару-практикуму було зазначено, що головним завданням шкільного курсу економіки є формування в учнів умінь і навичок аналізу реальних економічних ситуацій, застосування отриманих теоретичних знань на практиці, розуміння тих процесів, що відбуваються в економіці. Одним з найважливіших факторів, що забезпечують засвоєння учнями матеріалу з економіки, є вміння розв’язувати задачі. Практичне застосування здобутих теоретичних знань під час розв’язування задач сприяє розвитку логічного мислення, творчому аналітичному підходу до вирішення різних проблем у галузі економіки.

У ході семінару-практикуму розглядалися питання використання новітніх технологій як засіб підвищення результативності викладання економіки в умовах компетентісно орієнтованого навчання, методики розв’язання задач з курсу «Економіка» та олімпіадних завдань Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки.

Під час підведення підсумків учасники семінару-практикуму обмінялися думками з приводу активізації роботи із здібними дітьми, які виявляють особливий інтерес до вивчення предмета, напрямків підвищення якості підготовки учнів до Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки. Учасники семінару-практикуму висловили вдячність за високий рівень підготовки і професіоналізм в організації та проведенні заходу.

 


Коментарів немає