Головна » Новини » Про педагогічну практику слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів історії

Про педагогічну практику слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів історії

Педагогічна практика курсів підвищення кваліфікації учителів історії, які викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство»  з проблеми «Інформаційно-комунікаційні технології на уроках історії, інших суспільствознавчих дисциплін» була проведена 14 грудня 2016 року на базі гімназії № 9 Кіровоградської міської ради. Гімназія багато років співпрацює з науково-методичною лабораторією суспільствознавчих дисциплін, вона є опорним закладом з предметів суспільно-гуманітарного напряму, її учні є призерами ІV етапів Всеукраїнських олімпіад з історії, правознавства.

Практика розпочалась з вітального слова директора гімназії Коваленко Н.М. та презентації навчального закладу.

Відвідані уроки та виховний захід були проведені на високому науково-методичному рівні. Сімеонова В.М.,учитель-методист, провела урок з історії України у 8-му класі у формі практичного заняття (тема «Козацько-селянські повстання 20-30-х років ХVІІ ст.»), на якому учні показали вміння досліджувати історичні джерела ,працювати в групах, парах, а також зацікавлення та знання з предмета. Цей  урок стане в нагоді вчителям під час проведення власних уроків, які проводяться вперше за новою програмою.

Методичною родзинкою став бінарний урок з всесвітньої історії та зарубіжної літератури, який був проведений вчителями Скляніченко К.Ю. та Тіхоненко С.О. (тема «Прихід Гітлера до влади», 10клас). Вдало були інтегровані знання з двох предметів, використані елементи технологій критичного мислення, інтерактивного навчання, дослідження різних груп джерел.

Учитель історії Шаповалова Т.А поділилась досвідом використання мультимедійних засобів навчання на уроках історії та інших суспільствознавчих дисциплін. Класний керівник 9-А класу Патриман Н.Г. провела виховний захід, присвячений державним символам та історії України.

Матеріал підготувала Кравченко Ю.В., завідувач науково-методичної лабораторії суспільствознавчих дисциплін.