Головна » Новини » Подорож для вчителя як неформальна освіта

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. 099-367-39-59

Подорож для вчителя як неформальна освіта

Де навчається вчитель? Де джерело його професійного натхнення? Де йому брати духовну силу, щоб  бути сучасним та цікавим для учнів ХХІ століття? Формальна освіта дає можливість для підвищення власної професійної кваліфікації традиційними методами, неформальна освіта, яка почала активно впроваджуватись в останній час,- це здобуття знань, умінь і навичок для задоволення освітніх особистісних потреб, не регламентоване місцем здобуття, терміном та формою навчання. Однією з форм неформальної освіти можна вважати подорожі. «Я затятий мандрівник. Ще з дитинства подорожі навчали мене так само, як і формальна освіта», – зазначав Девід Рокфеллер.

11 травня 2017 року  лабораторією гуманітарно-естетичних дисциплін (завідувач  –  Ревнивцева О.В.)  проведено   засідання авторської  творчої  майстерні  О.О.Гузь для вчителів  зарубіжної літератури з проблеми «Створення сучасного освітнього середовища у процесі  вивчення зарубіжної літератури». За ініціативою Митрофаненка Ю.С., старшого викладача  кафедри ТІМСО КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», кандидата історичних наук, та Малика А.І., радника  Голови Верховної Ради України, учителі скористалися нагодою відвідати Верховну Раду України.  Для учасників була проведена інформаційно та емоційно насичена екскурсія, яка була організована на високому рівні. Учителі побували на балконі Сесійної  зали,  відвідали кулуари та зали, довідалися про організацію роботи головного законотворчого органу України. Дуже детальна розповідь була про картину «Державотворення» художника Олексія Кулакова, ми побачили величезний прапор, який був внесений до сесійної зали 24 серпня 1991 року.

Слухачі школи отримали незабутні враження та гарний настрій. Для нас важливо формувати саме впевненого в собі, творчого, щасливого вчителя, який буде працювати на відбудову нової української школи.

Інформацію підготувала Ревнивцева О.В., завідувач науково-методичної лабораторії гуманітарно-естетичних дисциплін