Головна » Новини » Обласний тренінг для педагогічних працівників профтехосвіти

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. 099-367-39-59

Обласний тренінг для педагогічних працівників профтехосвіти

10 травня 2017 року на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» для педагогічних працівників профтехосвіти було проведено обласний тренінг з проблеми «Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами». У тренінгу взяли участь 22 педагогічні працівники профтехосвіти Кіровоградської області.

 Тренінг провели старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат психологічних наук Молчанова Оксана Миколаївна та  старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Павлюх Вікторія Вікторівна.

Захід організовано в рамках просвітницького тренінгу.  Вступний етап був присвячений знайомству учасників, виробленню правил роботи та з’ясуванню очікувань всіх учасників від тренінгу.

Структура основної частини охоплювала 4 блоки. Роботу учасників в рамках І блоку було спрямовано на опрацювання нормативно-правової бази та науково-методичного забезпечення дітей з особливими потребами.

Значну увагу у ІІ та ІІІ блоці було приділено поповненню методичного кейсу. Молчанова О.М. ознайомила з сучасними  методами і прийомами психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами. Особливу увагу було зосереджено на навчальних стратегіях та методах роботи з учнями у системі профтехосвіти, оскільки дані заклади мають певні специфіку в аспекті поєднання навчальної та професійної підготовки молоді.

Павлюх В.В. зупинилась на сучасних підходах до здійснення корекційно-розвиткової роботи, зокрема, плануванні, організаційно-методичних засадах корекції, розвитку та компенсації порушень. Було окреслено можливості адаптації та модифікації  у здійсненні психолого-педагогічного супроводу дітей різних нозологій.  Відповідно до запитів учасників було зроблено акцент на супровід дітей з порушеннями аутичного спектру, зору, слуху, ДЦП, дітей з дефіцитом уваги та гіперактивністю та ін. Учасники визначили особливості розвитку таких дітей та шляхи і можливості кореційно-розвивальної роботи, обговорили альтернативні шляхи комунікації, налагодження міжособистісної взаємодії, розвитку основних психічних процесів тощо.

ІV блок – практична частина. З учасниками тренінгу  опрацьовано арт-терапевтичні методики у роботі з учнями з особливими потребами, зокрема, кольоротерапії, ізотерапії, драмотерапії, роботі з асоціативними картками. Значна увага відводилася рольовим іграм, опрацюванню проблемних ситуацій та обговоренню можливостей психологічної підтримки, адаптації учнів з особливими потребами в закладах профтехосвіти.

Завершальну частину було присвячено підбиттю підсумків, з’ясуванню, чи справдились очікування та рефлексії.

Учасники тренінгу відзначили інформаційну насиченість тренінгу, нові форми роботи з учнями та поповнення методичного кейсу, підкреслили практичну та прогностичну спрямованість заходу.

Фотозвіт і відеоматеріали

Інформацію підготувала Павлюх В.В.,
старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти