Головна » Новини » Обласний постійно діючий семінар-практикум для керівників навчальних закладів

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. (0522) 32-11-08

Обласний постійно діючий семінар-практикум для керівників навчальних закладів

 

3 лютого 2015 року відбулось практичне заняття  постійно діючого семінару-практикуму для керівників навчальних закладів з проблеми «Кваліметричний менеджмент у роботі директора школи».

У роботі семінару взяли участь керівники навчальних закладів Добровеличківського, Долинського, Знамянського, Кіровоградського, Маловисківського, Новгородківського, Новоукраїнського, Олександрівського, Олександрійського, Ульяновського районів, міста Кіровограда.

Керівники  навчальних закладів області опановували основи  квалітології та кваліметрії в управлінні, методичні та організаційні засади оціночно-аналітичної діяльності, які презентувала методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб Трубіна В.Г.

Під час майстер-класу Правий Віктор Павлович, директор Користівської загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів ім. А.П. Гайдара Олександрійської районної ради, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України, Заслужений працівникосвіти України, поділився досвідом щодо творчого вирішення управлінської, педагогічної та методичної задач з проблеми: «Кваліметричний менеджмент в роботі директора школи».

Завідувач обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб Половенко О.В. ознайомила слухачів семінару з презентаційними матеріалами «Кваліметричний підхід до оцінювання діяльності навчального закладу».

Під час педагогічного діалогу «Переваги та труднощі факторно-критеріальної моделі управління»  керівники навчальних закладів відзначили системність, об’єктивність, прозорість і демократичність контрольно-аналітичної діяльності в умовах застосування  кваліметричного моніторингу  в управлінні навчально-виховним та атестаційним процесами.

 


Коментарів немає