Головна » Новини » І засідання проблемної лабораторії «Науково-методичний супровід упровадження профільного навчання»

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. 099-367-39-59

І засідання проблемної лабораторії «Науково-методичний супровід упровадження профільного навчання»

     15-16 березня 2011 року на базі КОІППО імені Василя Сухомлинського та Гайворонського РМК відбулось перше засідання проблемної лабораторії «Науково-методичний супровід упровадження профільного навчання». 
     Члени проблемної лабораторії: завідуючі (методисти) РМК (НМЦ).
     Керівник: Половенко О.В., завідувач центру координації діяльності методичних кабінетів (центрів) та методичної роботи з педагогічними кадрами КОІППО.
     Мета створення проблемної лабораторії: науково-методичне забезпечення регіональної моделі організації профільного навчання учнів у старшій школі, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності функціонування моделі освітніх округів. 

     Дослідження будуть здійснюватися за двома напрямами:
     І напрям “Науково-методичне та організаційне забезпечення впровадження профільного навчання в старшій школі”.
     ІІ напрям “Створення моделі освітніх округів у Кіровоградській області”.
     На засіданні лабораторії були розглянуті питання:
     Умови реалізації концепції профільного навчання: теорія і методика.
     Структурно-описова модель освітнього округу.
     Моніторинг впровадження профільного навчання.
     Відбувся педагогічний практикум на базі Гайворонського РМК, програма якого включала:
     Сучасна освіта Гайворонщини: стан і перспективи.
Романюк Т.Б., начальник відділу освіти Гайворонської райдержадміністрації
     Науково-методичний супровід профільного навчання в районі: функції та завдання методичного кабінету.
Грицик Н.Г., завідувач методичного кабінету відділу освіти Гайворонської райдержадміністрації
     Професійне самовизначення учнів в умовах профільного навчання.
Пасєчнік Т.В., методист методичного кабінету відділу освіти Гайворонської райдержадміністрації
     Міжшкільний навчально-виробничий комбінат як опорний навчальний заклад освітнього округу.
Іщук С.І., директор МНВК
     Профільна школа як одна із форм самореалізації, саморозвитку особистості учнів.
Поліщук В.П., директор НВК «Гайворонська гімназія –загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 5»,
Комірний О.І., вчитель історії та правознавства НВК.
     Особливості організації профільного навчання в умовах сільської школи.
Вдовиченко О.М., директор ЗШ І-ІІІ ст. с. Хащувате,
Гречанюк Л.М., директор ЗШ І-ІІІ ст. смт. Завалля,
Захаренко М.С., директор ЗШ І-ІІІ ст. с. Солгутове,
Бобко А.М., директор ЗШ І-ІІІ ст. с. Бандурове.


Коментарів немає