Головна » Новини » Інформація про Міжнародну науково-практичну конференцію «Інформаційно-освітній простір: технологічні концепти формування і розвитку»

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. (0522) 32-11-08

Інформація про Міжнародну науково-практичну конференцію «Інформаційно-освітній простір: технологічні концепти формування і розвитку»

  29–30 жовтня у місті Києві відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Інформаційно-освітній простір: технологічні концепти формування і розвитку», організована Національним центром «Мала академія наук України» та співорганізаторами українськими й закордонними університетами, серед яких і наш, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського». Брали участь у конференції освітяни різних рівнів із 41 навчального закладу України, Польщі, Росії. 

 Тематика конференції стосувалася формуванню технологічних концептів насичення інформаційно-освітнього простору, зокрема застосування новітніх інформаційних технологій як засобу для кращого функціонування дослідницької діяльності у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах.

Захід відкрила докторантка Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, учений секретар НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна ЧЕРНЕЦЬКА. Вона подякувала учасникам, які зацікавилися подією, і зауважила, що захід зібрав велику кількість аплікантів.
Усього надійшло 140 заявок від освітян. З урахуванням побажань установ захід було проведено за безпосередньої участі учасників та з використанням онлайн зв’язку, а саме – платформи для відеоконференції “Microsoft Lync Web App.
Першою стала ввідна доповідь «Освітнє середовище: структурно-функціональні основи формування», у якій Тетяна ЧЕРНЕЦЬКА проаналізувала термінологічну базу з теми, а також вивела механізм створення освітнього середовища.
Про освітнє середовище Малої академії наук України як ефективний чинник формування дослідницьких якостей учнів розповів завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук Ігор ЧЕРНЕЦЬКИЙ.
Професор кафедри філології і лінгводидактики, директор Експериментально-тематичного центру навчальної та науково-дослідницької діяльності Житомирського державного університету імені Івана Франка, доктор педагогічних наук Катерина КЛИМОВА привернула увагу слухачів до створення єдиного інформаційно-освітнього простору на базі класичного університету.
Кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», доцент Лариса ГОЛОДЮК привернула увагу освітян до розкриття питання проектування інформаційно-освітнього середовища уроку математики. 
Виступ «Підтримка дітей, схильних до дослідницької діяльності, з використанням інформаційних технологій» завідувача відділу підтримки обдарованості та міжнародної співпраці Інституту обдарованої дитини НАПН України, кандидат педагогічних наук Наталія ПОЛІХУН привернув увагу до роботи з обдарованими дітьми.
Тему новітніх медіа, соціальніх мереж та їхнє застосування у науково-дослідній роботі студентів ВНЗ розповіла старший науковий співробітник лабораторії педагогічних інновацій Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук Катерина ГОРАШ. 
Змістовним був виступ доцента кафедри менеджменту освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського, кандидата історичних наук Римми ГАВРИШ про менеджмент організаційного навчання в інформаційному освітньому середовищі.
Основні теоретичні засади становлення особистості у підлітковому віці з точки зору психології розглянула старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидат психологічних наук Анжела ГЕЛЬБАК. 
На думку організаторів і самих учасників, родзинкою заходу став взаємообмін досвідом між українськими, польськими й російськими колегами, оскільки в освітніх системах кожної із цих країн є позитивні аспекти, важливі для запозичення.
Зокрема, про використання технічних засобів під час реабілітації дітей із вадами слуху розповіли польські колеги – доктор лабораторії загальної педагогіки Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в м. Седльце Аліція АНТАС-ЯЩУК і доктор кафедри основ педагогіки Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в м. Седльце Сергій НІКІТІН. Цю тему розвинули доктор лабораторії загальної педагогіки Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в м. Седльце Беата ТРЕМБИЦЬКА-ПОСТЖИГАЧ і доктор кафедри основ педагогіки Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в м. Седльце Єва БРОДАЦЬКА-АДАМОВИЧ, розповівши про роботу з глухими дітьми.
Захід був багатий на виступи інших учасників, дискусії і довів, що усім потрібно постійно розвиватися, шукати способів, як поліпшити свою діяльність, і в цьому поради колег – незамінні.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Коментарів немає