Головна » Новини » У рамках курсів вихователів груп продовженого дня загальноосвітніх навчальних закладів пройшов круглий стіл із проблеми «Застосування здоров’язберігальних технологій у роботи вихователя ГПД».

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. 099-367-39-59

У рамках курсів вихователів груп продовженого дня загальноосвітніх навчальних закладів пройшов круглий стіл із проблеми «Застосування здоров’язберігальних технологій у роботи вихователя ГПД».

  14 червня 2012 року в КОІППО імені Василя Сухомлинського у рамках курсів вихователів груп продовженого дня загальноосвітніх навчальних закладів пройшов круглий стіл із проблеми «Застосування здоров’язберігальних технологій у роботи вихователя ГПД».  

    Про стан і перспективи розвитку інтегративної науки валеології в Україні розповів старший викладач кафедри корекційної педагогіки КОІППО, сертифікований валеолог Тараненко Рустам Костянтинович. У його виступі йшлося не лише про історію та методологічні основи науки про здоров’я людини. Р. Тараненко акцентував увагу присутніх на проблемі недостатньої поінформованості педагогів і батьків щодо валеодіагностики та валеокорекції, а також повідомив про роботу офіційного представництва у Кіровоградському регіоні Української асоціації валеологів – Українського інституту корекційної та реабілітаційної валеології. Слухачі дізналися про унікальне 10-томне видання «Енциклопедія фізичної реабілітації» (керівник проекту – професор А. Григор’єв). 
   Завідувач навчально-методичного кабінету виховної роботи і шкільних бібліотек КОІППО Юлія Віталіївна Міцай презентувала напрацювання вчителів області з питань упровадження здоров’язбергіальних технологій у навчально-виховний процес, а також перспективні проекти НМК, які стосуються питань здоров’я учнів.
Слухачі активно обговорювали проблеми валеологізації навчання та виховання учнів, висловлювали власні пропозиції та побажання щодо оптимізації освітнього середовища.
 

 


Коментарів немає