Головна » Новини » Вектор наступності у реалізації завдань Державного стандарту початкової загальної освіти

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. 099-367-39-59

Вектор наступності у реалізації завдань Державного стандарту початкової загальної освіти

Перехід учнів з початкової в основну школу – одна з найскладніших педагогічних проблем, а період адаптації в 5-му класі – один з найважчих періодів шкільного навчання. Тому назріла необхідність у визначенні шляхів вирішення зазначеної вище проблеми.

14 вересня 2016 року кафедрою дошкільної та початкової освіти спільно з кафедрою теорії і методики середньої освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» була проведена обласна науково-практична конференція з проблеми «Вектор наступності у реалізації завдань Державного стандарту початкової загальної освіти».

Учасниками обласної науково-практичної конференції стали педагогічні працівники закладів освіти області.

Розпочав роботу обласної науково-практичної конференції Бик Адам Сергійович, заступник директора з науково-дослідної діяльності та міжнародного співробітництва, кандидат педагогічних наук, доцент. Адам Сергійович звернувся до учасників з вітальним словом та висвітлив питання, що стосуються стану та перспектив розвитку сучасної освіти.

Тарапака Наталія Володимирівна, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук, доцент, розкрила проблему науково-методичного забезпечення державного стандарту початкової загальної освіти.

Про вимоги до Державного стандарту базової і повної загальної освіти в умовах інтеграції України в світовий простір доповів Буртовий Сергій Вікторович, завідувач кафедри теорії і методики середньої освіти, кандидат педагогічних наук.

Актуальні питання щодо викладання навчальних предметів початкової та основної школи розкрили науково-педагогічні працівники комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» Кондратова В.В., Тіхонова Н.Г., Третяк О.П., Гагаріна Н.П., Вікторіна О.М., Митрофаненко Ю.С., Небеленчук І.О., Скрипка Г.В.

У ході роботи конференції педагоги мали змогу ознайомитися з навчально-методичною літературою та поділитися своїми враженнями і методичними здобутками.

Обласна науково-практична конференція продемонструвала важливість ґрунтовного опрацювання нагальних питань сучасної освіти, що базуються на принципах наступності між початковою та основною школою, взаємозв’язку навчання, виховання й розвитку особистості. Одним із найважливіших стратегічних завдань початкової загальної освіти є забезпечення якості підготовки, підвищення кваліфікації вчителів на обласному та регіональному рівнях. Вирішення цього питання можливе за умови впровадження інноваційних технологій навчання, які передбачають особистісний, соціальний та інтелектуальний розвиток учнів.

Особлива увага була звернена на розкриття питань:

– психолого-педагогічні підходи щодо питань наступності в початковій та основній школах;

– проблема наступності початкової та основної школи під час вивчення української мови та літератури, математики, природознавства, образотворчого мистецтва;

– формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я.

Учасники відзначили актуальність проблематики та високий науково-методичний рівень проведення конференції.

Висвітлені матеріали будуть реалізовані в практичній діяльності педагогічних працівників області.

Інформацію підготувала: Н.В.Тарапака, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук.