Головна » Новини » Інформація про проведений семінар

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. 099-367-39-59

Інформація про проведений семінар

   

Інформація про проведений семінар вчителів-дефектологів шкіл-інтернатів, спеціальних шкіл з проблеми «Науково-методичні аспекти роботи вчителя-дефектолога за новими програмами»  

 9-10 вересня 2010 року, відповідно до плану роботи КОІППО імені Василя Сухомлинського, на базі Знам’янської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради відбувся обласний навчально-методичний семінар вчителів-дефектологів шкіл-інтернатів та спеціальних шкіл з проблеми «Науково-методичні аспекти роботи вчителя-дефектолога за новими програмами».
Основна мета проведення семінару – аналіз сучасних програм для спеціальних шкіл, презентація нових підручників та посібників для дітей з особливими потребами, ознайомлення слухачів із параметрами відбору навчальної літератури серед існуючих варіантів.

   Інформація про проведений семінар вчителів-дефектологів шкіл-інтернатів, спеціальних шкіл з проблеми «Науково-методичні аспекти роботи вчителя-дефектолога за новими програмами»
   Навчально-методичний семінар розпочала в. о. завідувача кафедри корекційної педагогіки Павлюх В.В. аналізом сучасних програм для спеціальних освітніх закладів з предметів інваріантної і варіативної складової навчально-виховного процесу. Зокрема В. Павлюх було наголошено, що навчальна програма формулює мету і завдання опанування змісту навчальної дисципліни відповідно до його місця, ролі в загальній системі навчально-виховного процесу, і, отже, повинна бути зорієнтована на результат навчальної діяльності.
Роботу секцій вчителів-дефектологів початкової ланки (Балютіна К.М.) та вчителів-дефектологів середньої та старшої ланки (Павлюх В.В.) було спрямовано на аналіз підручників та навчальних посібників (у тому числі й електронних) для учнів з особливими освітніми потребами, серед яких особливу увагу було звернено на аналіз підручників та навчальних посібників Малини Л.О. «Рідна мова: Підручник для 5 кл. спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей зі зниженим слухом» (К., 2008), Фомічевої Л.І., Котової В.Л. та Цуканової І.І. «Розвиток слухового сприймання: Підручник для 1 кл» (К., 2008), Трофимової Є.М. «Природознавство. Людина: Підручник для 9 кл. допоміжної школи» (К., 2005), Блінової Г.Й. «Вчимося логічно мислити» (К., 2008) та ін.
    Організатори семінару запропонували учасникам пам’ятку роботи із підручниками для дітей із особливостями психофізичного розвитку, що значно полегшило їм роботу над аналізом навчальних видань. Особлива увага приділялася оцінці методичного апарату, на засадах якого учитель має здійснювати підготовку до занять.
   Відповідно до завдань індивідуалізації та диференціації навчання учнів із ООП учасники семінару змоделювали варіанти уроків з різних предметів для учнів із вадами розумового розвитку. Особливо цікавими виявилися розробки уроків учителів-дефектологів: Білової В.В, Бутенко Н.М., Бутенко С.І., Іванової Ю.П., Лазарєвої Т.В., Лисенко С.В., Собко Г.В., Шеперової О.А. 
   Цікавий дидактичний матеріал щодо розвитку пізнавальних творчих здібностей учнів запропонували учасникам конференції з обміну досвідом учителі-логопеди: Рудоман О.І., Смірнова В.О., Лисенко С.В., лікар Мойсенко П.П. 
   Хотілося б подякувати адміністрації Знам’янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради за якісну підготовку та створення належних умов для проведення навчально-методичного семінару.

 
 

 


Коментарів немає