Головна » Новини » Інформація про курси підвищення кваліфікації вихователів груп продовженого дня

Інформація про курси підвищення кваліфікації вихователів груп продовженого дня

Згідно наказу управління освіти і науки Кіровоградської облдержадміністрації від 17.11.2009 № 464 «Про підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на курсах в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського у 2010 р.», з 20 вересня по 1 жовтня 2010 року на базі КОІППО було проведено курси підвищення кваліфікації вихователів груп продовженого дня

На курсах підвищували кваліфікацію 54 особи, з них 32 – вихователі шкіл м. Кіровограда. Переважна більшість педпрацівників мають фах за дипломом: учитель початкових класів (29), учитель української або російської мови і літератури (13), решта – фахівці дошкільної (2), середньої та старшої ланки (вчителі історії, фізики та фізкультури), що мають незначний досвід роботи з молодшими школярами.
З огляду на це в навчально-тематичному плані курсів було передбачено ряд лекційних і практичних занять, метою яких було:
• ознайомлення слухачів з основними документами, що стосуються питань організації виховної роботи в школі (Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів, Концепція національно-патріотичного виховання, Загальнодержавна цільова програма
«Здорова нація», Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу);
• формування у вихователів ГПД практичних умінь і навичок щодо розробки плану виховної роботи, підготовки та проведення виховних заходів, занять із самопідготовки.
Організатори курсів також ставили собі за мету задовольнити професійні потреби слухачів на засадах діагностики та диференціації. Як показало вхідне діагностування, вихователів цікавили питання типу: робота з обдарованими, важковиховуваними та психічно неврівноваженими учнями; сучасні методи навчання молодших школярів; організація індивідуальної роботи з учнями 1-4-х класів; розвиток здібностей учнів. Відповіді на ці питання слухачі отримали в процесі аудиторної та позааудиторної роботи.
Результати вихідного анкетування дозволили зробити висновок про те, що 50 з 54 слухачів зміст курсів задовольнив повною мірою. Найбільш цікавими для вихователів ГПД виявилися лекції та практичні заняття: викладачів Павлюх В.В., Тараненка Р.К., Вікторіної О.М., Жосана О.Е, Кашуби Л.В., Чебоненко В.Ф., Гельбак А.М., Мельничук І.Я.; методистів Балютіної К.М., Червонець І.В., Бурлаки Л.Г.; педпрацівників шкіл, на базі яких проходила практика, Пахомової С.В. (комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання ліцей-школа –дошкільний навчальний заклад «Вікторія-П» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»), Сторчауса С.Д. (комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів з утриманням дітей-сиріт та класами для дітей зі зниженим зором – центр позашкільного виховання Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»).
Серед пропозицій організаторам курсів найбільш типовими були: збільшити обсяг часу, відведеного на заняття з основ інформаційно-комунікаційних технологій та педагогічну практику.

 

   


Коментарів немає