Головна » Новини » Якісні підручники – основний засіб формування предметних компетентностей з історії.

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. (0522) 32-11-08

Якісні підручники – основний засіб формування предметних компетентностей з історії.

        27-28 вересня 2011 року на базі КОІППО імені Василя Сухомлинського відбувся обласний науково-практичний семінар учителів історії з проблеми: «Актуальні проблеми формування предметних компетентностей у профільних класах» за участю автора підручників з історіі України Ф.Г. Турченка, доктора історичних наук, професора Запорізького національного університету.

     Цієї події учителі Кіровоградщини чекали не один рік. Серед плеяди українських істориків цю постать до певної міри можна вважати знаковою. І на те є вагомі підстави. Саме Федір Григорович є автором підручників з історії України для 9-11 класів, за якими вже майже 20 років вивчають історію України не лише учні шкіл. Підручники кілька разів перевидавались, оновлювались, але завжди, залишались актуальними і конкурентноспроможними серед аналогічних видань інших авторів. Вчений у своїй доповіді «Концептуальні підходи до структурування змісту підручників з історії України для старшої профільної школи» поділився з учасниками семінару власним баченням профільного вивчення історії України в 10-11 класах, наголосив на важливості дотримання принципів науковості, національного патріотизму та громадянськості як у підготовці підручників з історії України, так і під час вивчення предмета у загальноосвітніх навчальних закладах.
      Федір Григорович переконливо довів перспективність модернізаційного підходу до підготовки підручника з історії України як своєрідного «паспорта держави», що викликало схвальну оцінку учасників семінару. Відбулась жвава професійна дискусія щодо якісного підручника. Вчителі звернулися з проханням до вченого доопрацювати підручник, в якому викласти навчальний матеріал з 1922 до 1939 року. Педагоги відзначили плюралізм думок. Діалог з автором підтвердив, що ми є однодумцями у підходах до вивчення історії.
        Активну участь у науково-практичному семінарі взяли участь – Заслужений вчитель України Н. Мамалига (Новоукраїнська ЗОШ), вчитель -методист І. Філіп (Ліцей інформаційних технологій м. Олександрії ) та інші. Цікаві були виступи О. Бирзул, учителя- методиста Златопільської гімназії з теми «Технологія проблемного навчання на уроках історії» та І. Дриги, викладача історії Кіровоградського технікуму механізації сільського господарства з проблеми «Роль відеосупроводу у формуванні предметних компетентностей», Ю. Митрофаненко учитель Первозванівської ЗОШ, кандидат історичних наук поділився з учасниками семінару власними творчими знахідками краєзнавчого матеріалу щодо революційних подій 1917-1921 років на теренах сучасної Кіровоградщини.

 


Коментарів немає