Головна » Новини » Учасники XІX Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» у номінації «Директор школи» відвідали КЗ “КОІППО імені Василя Сухомлинського”

Учасники XІX Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» у номінації «Директор школи» відвідали КЗ “КОІППО імені Василя Сухомлинського”

  6 квітня 2014 року учасники конкурсу ознайомились з діяльністю музейної кімнати з історії освіти Кіровоградщини комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського», який є науково-методичним, дослідницьким, координаційним та інформаційним центром освітнього життя краю, здійснює науково-методичне забезпечення системи загальної середньої освіти, підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів та методичних кадрів районних (міських) відділів (управлінь) освіти.

 

 

Головна ідея музею полягає у тому, щоб на основі музейної збірки, яка несе у собі певну історико-соціальну інформацію, показати цілісну картину розвитку і становлення системи освіти та педагогічної думки Кіровоградщини. Мета діяльності полягає у залученні науковців, педагогічних працівників, краєзнавців, студентів, учнів, представників громадськості області до вивчення та збереження історико-педагогічної спадщини як складової національної системи освіти.

 

  

 

Гостям було представлено коротку історію заснування та розвитку провідних навчальних закладів краю, творчі здобутки педагогів-земляків та особливості новаторства видатних педагогів Кіровоградщини.

 

Важливим напрямком є не тільки музейно-педагогічні, а й науково-методичні функції музею – відвідувачам презентовано низку регіонально-культуролгічних проектів: підготовка і видання навчального посібника «Кіровоградщина. Історія рідного краю», програм краєзнавчого профілю, електронний ресурс «Кіровоградщина – Кобзареві», відзначення колег обласною педагогічною премією імені Василя Сухомлинського тощо.

 

 

Зацікавленість гостей викликали питання кращого педагогічного досвіду педагогів Кіровоградщини, оригінальні видавничі проекти інституту та питання використання потенціалу історико-педагогічної спадщини краю у системі науково-методичної діяльності навчальних закладів.


Коментарів немає