Головна » Новини » До уваги педагогічних працівників ДНЗ

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. 099-367-39-59

До уваги педагогічних працівників ДНЗ

Відповідно до інформаційного листа Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» від 23.11.2009 р. № 206 та з метою реалізації проекту «Використання інноваційних освітніх технологій для підготовки педагогів дошкільних навчальних закладів» 9-10 грудня 2009 року на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського відбувся дводенний семінар за напрямами: 
     – «Підготовка керівників дошкільних навчальних закладів»;
     – «Підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів».

     Семінар, що проводився за участі Університету ФОНТІС (Нідерланди) та фінансової підтримки Програми МАТРА (Королівства Нідерланди), презентував матеріали проекту, ознайомив учасників з інноваційними освітніми технологіями та подальшим їх використанням у педагогічній та тренінговій діяльності.
     Відбулася презентація посібника «Використання інноваційних освітніх технологій для підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів».
     Під час тренінгу розглядалася така тематика занять з вихователями:
     • Адаптивна освіта.
     • Педагогічна практика, що орієнтована на адаптивну освіти.
     • Компетентності педагога і адаптивна освіта.
     • Представлення Педагогічних стандартів «Крок за кроком».
     • Благополуччя і залученість. Переваги для розвитку дитини.
     • Моніторинг прогресу дитини.
     Відомо, що імідж дошкільного навчального закладу, його рейтинг серед споріднених закладів знаходиться в прямій залежності від рівня професійної діяльності педагогічного колективу, кожного педагога, його професійних та особистісних якостей. За якість педагогічних послуг голосує дитина своїм бажанням або небажанням іти в дитячий садок. Зважаючи на це, проблеми професійної підготовки майбутніх дошкільних педагогів стають дедалі пріоритетнішими для вищих навчальних педагогічних закладів.
На сьогоднішній день дошкільна галузь потерпає від нестачі та плинності кадрів, низького матеріально-технічного забезпечення та багатьох інших негараздів. Однак, яскравим позитивним доказом уваги до дошкільних закладів є зміцнення статусу дитинства в суспільстві, що потребує нових підходів до розуміння перспектив розвитку дитини дошкільного віку у всіх суперечностях мінливого світу. Для дитини головними соціальними інституціями залишаються сім’я та дитячий садок. І вихователь, за образним висловлюванням, є для дитини “денною мамою”. То ж яким має бути сучасний вихователь?
     У вітчизняній науковій літературі визначено значну кількість понять, які характеризують певний рівень розвитку і професійного становлення особистості педагога, здатного до ефективної реалізації педагогічних завдань. Серед них: “професійна компетентність”, “педагогічна майстерність”, “професійна зрілість”. Поняття “професійна компетентність” обумовлено широтою його змісту, інтегративним характером, що об’єднує такі поняття як “кваліфікація”, “професіоналізм”, “професійні здібності” (за дослідженнями В.Введенського, 2003). Узагальнені результати досліджень вітчизняних науковців дозволяють виділити кілька видів компетентності: соціально-психологічна компетентність, що характеризується як властивість індивіда ефективно взаємодіяти з людьми, які її оточують в системі міжособистісних відносин (вміння орієнтуватися в соціальних ситуаціях, вибирати адекватні способи спілкування та ін.); комунікативна компетентність – єдність знань, вербальних та невербальних вмінь і навичок спілкування; професійно-педагогічна компетентність розглядається як здатність до продуктивної взаємодії в умовах, які визначені педагогічною системою.
     Голландська асоціація (асоціація з підвищення кваліфікації педагогів) виокремила сім компетенцій, що складають професійну компетентність. Отже, сім компетенцій – це
     • міжособистісні
     • педагогічні
     • предметні та методичні
     • організаційні
     • співпраця з колегами
     • співпраця у робочому середовищі
     • рефлексія та розвиток
     Матеріали вищезазначеного проекту будуть апробовані під час курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів та обласних семінарів. У вересні 2010 року заплановані проведення обласного семінару «Використання інноваційних освітніх технологій для підготовки педагогів дошкільних навчальних закладів». Запрошуємо бажаючих до співпраці.

 

Вельмишановні колеги!

     Кафедра дошкільної та початкової освіти від щирого серця вітає Вас із довгожданими і світлими святами – Новим Роком та Різдвом Христовим!
     Нехай ці улюблені з дитинства радісні дні – вісники оновлення, мрій, сподівань – принесуть Вам та Вашій родині добро, затишок і достаток. Від усієї душі зичимо міцного здоров’я на довгі роки, щирих друзів та надійних партнерів, шани й любові від рідних і близьких Вам людей.
                                                                 Різдво святе нехай очистить дух,
                                                                 Дарує спокій, світло та любов.
                                                                 Благословенні будуть кожен рух,
                                                                 І справи добрі, й весь ваш рід і кров!


Щасливих та яскравих подій у новому році!

Общение в сети и чат без регистрации для леди и джентльменов.


Коментарів немає