Головна » Новини » Всеукраїнська науково-практична конференція

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. (0522) 32-11-08

Всеукраїнська науково-практична конференція

      16-17 квітня 2013 року під егідою Міністерства освіти і науки України на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського та Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат-школа мистецтв) Кіровоградської обласної ради спільно з Інститутом педагогіки НАПН України, Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти, Національним центром «Мала академія наук України», Інститутом обдарованої дитини НАПН України, Інститутом телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України, Черкаським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників та Житомирським державним університетом імені Івана Франка за підтримки департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації та управління освіти Кіровоградської міської ради відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Навчально-дослідницька діяльність дітей: особливості організації, психолого-дидактичний супровід, досвід роботи, перспективи».

    

    Конференцію відкрила Корецька Людмила Вікторівна, директор Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського. 
    З вітальними словами до учасників конференції звернулися: Олійник Алла Володимирівна, заступник директора департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації, начальник управління освіти і науки; Камишин Володимир Вікторович, директор Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України, кандидат технічних наук; Пахолівецька Марцеліна Володимирівна, директор центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради.
    У роботі конференції взяли участь наукові, науково-педагогічні, педагогічні працівники та студенти вищих навчальних закладів з 14 областей держави, а саме: Кіровоградської, Черкаської, Житомирської, Одеської, Чернігівської, Миколаївської, Херсонської, Запорізької, Полтавської, Дніпропетровської, Донецької, Рівненської, Сумської, Київської, міста Києва та з півострова Крим.
На конференції працювало 3 секції.
    Тематика роботи секції І: «Навчально-дослідницька діяльність дітей дошкільного віку: особливості організації в навчальному дошкільному закладі та в родині, психолого-дидактичний супровід формування».
    Тематика роботи секції ІІ: «Навчально-дослідницька діяльності дітей молодшого шкільного віку: особливості організації; технології й методики впровадження в урочний, позаурочний та позанавчальний час; психологічний супровід ефективного здійснення».
    Тематика роботи секції ІІІ: «Навчально-дослідницька діяльність дітей підліткового віку: особливості організації; змістовий і процесуальний компоненти здійснення в урочний, позаурочний та позанавчальний час; психологічний супровід ефективної самореалізації».
    Під час конференції, у рамках даного науково-практичного напряму, учасниками конференції було ґрунтовно розглянуті питання: 
    – проблеми змісту освіти за умов упровадження компетентнісно орієнтованої парадигми;
    – питання особливостей організації навчально-дослідницької діяльності дітей у суміжних ланках освіти;
    – різні аспекти здійснення навчально-дослідницької діяльності в дошкільній, початковій та середній ланках освіти;
    – фахової підготовки вчителя як конкурентоспроможного фахівця-професіонала;
    – питання забезпечення психологічного супроводу ефективної самореалізації дітей у процесі здійснення навчально-дослідницької діяльності;
    – висвітлення сучасного стану та перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання в процесі організації навчально-дослідницької діяльності дітей дошкільного і шкільного віку.
    У рамках програми конференції були проведені майстер-класи, на яких висвітлювалися практичні аспекти організації навчально-дослідницької діяльності дітей у дошкільній, початковій та середній (основна школа) ланках освіти. 
 

Коментарів немає