Головна » Друкована продукція » 2022 » Мотивація школярів до творчої діяльності засобами образотворчого мистецтва

Мотивація школярів до творчої діяльності засобами образотворчого мистецтва

Мотивація школярів до творчої діяльності засобами образотворчого мистецтва. Інформаційно-методичні матеріали з досвіду роботи ОРЛОВОЇ Анни Вікторівни, вчителя образотворчого мистецтва комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5» Бобринецької міської ради Кіровоградської області / Упорядник Вікторія КОНДРАТОВА. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2022. – 48 с.

Інформаційно-методичні матеріали створено відповідно до Концепції «Нова українська школа», Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 року № 688), Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 898, Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Олександри САВЧЕНКО (1-2, 3-4 класи), Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Романа ШИЯНА (1-2, 3-4 класи), Типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженої наказом МОН України від 19.02.2021 року № 235.

У посібнику висвітлено досвід роботи Анни ОРЛОВОЇ, вчителя образотворчого мистецтва комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5» Бобринецької міської ради Кіровоградської області щодо використання на уроках образотворчого мистецтва інтерактивної та рухливої наочності, туторіалів, вебквестів, відеоквестів, мистецького матеріалу, створеного у формі коміксів, інтерактивних книг за допомогою інтернет-сервісів, що дають можливість в цікавій ігровій формі розкрити складні поняття, теми.

Інформаційно-методичні матеріали укладені на допомогу вчителям початкових класів, образотворчого мистецтва, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» в закладах загальної середньої освіти відповідно до концептуальних засад Нової української школи.

Завантажити