Головна » Друкована продукція » 2021 » Застосування педагогічної технології «Щоденні 5» у роботі над текстом у початковій школі (1–2 класи)

Застосування педагогічної технології «Щоденні 5» у роботі над текстом у початковій школі (1–2 класи)

Застосування педагогічної технології «Щоденні 5» у роботі над текстом у початковій школі (1–2 класи) : [навчально-методичний посібник] / упорядник: Наталія ТІХОНОВА. Кропивницький, 2021. 100 с.

У навчально-методичному посібнику розкрито педагогічну технологію «Щоденні 5», яка спрямована на формування і розвиток навичок читання та письма у молодших школярів. Технологія включає 5 основних видів діяльності: читання для себе, читання разом з другом, письмо для себе, робота зі словами, слухання.
Видання містить педагогічні розробки вчителів початкових класів Кіровоградської області – учасників семінару-практикуму з проблеми: «Розвиток компетентностей як вимога сьогодення щодо соціалізації та успішної навчальної діяльності молодших школярів».
Вміщені у посібнику матеріали спрямовані на дотримання та розкриття основних компонентів (етапів, видів діяльності) ротаційної моделі «Щоденні 5» та зорієнтовані на власне втілення педагогічного досвіду педагогами основної ідеї забезпечення активної участі в читанні та письмі учнів початкової школи.
Посібник адресований учасникам освітнього процесу та небайдужим, хто цікавиться різноманітними видами діяльності з читання та письма з метою підвищення інтересу пізнання сучасної дитячої літератури здобувачем освіти.

Завантажити