Головна » Друкована продукція » 2021 » Інтелектуально-творчий потенціал педагога: структура, зміст, шляхи діагностики та розвитку

Інтелектуально-творчий потенціал педагога: структура, зміст, шляхи діагностики та розвитку

Єфіменко С.М. Інтелектуально-творчий потенціал педагога: структура, зміст, шляхи діагностики та розвитку: [навчально-методичний посібник] / С.М. Єфіменко. – Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 104 с.

У посібнику розглядається проблема розвитку інтелектуально-творчого потенціалу педагога як специфічного інструменту творчої педагогічної дільності, актуальність якої викликана, передусім, затребуваністю творчих фахівців освітньої галузі в умовах освітніх реформацій. Здійснено аналіз наукових праць з проблеми інтелекту, творчості та їх співвідношення.
Узагальнено результати наукових пошуків змістових складових професійної компетентності педагога. На основі узагальнення результатів дослідження визначено сутність поняття «інтелектуально-творчий потенціал педагога», його змістові показники, компоненти та рівні розвитку. Окреслено структуру даного особистісного утворення, розроблено методику його діагностики, визначено шляхи розвитку в умовах післядипломної педагогічної освіти.
Для керівників закладів освіти і їх заступників, педагогів різних фахів, педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів післядипломної педагогічної освіти.

Завантажити