Головна » Друкована продукція » 2020 » Як досягти синергетичного ефекту в процесі діяльності оновленої методичної служби?

Як досягти синергетичного ефекту в процесі діяльності оновленої методичної служби?

Як досягти синергетичного ефекту в процесі діяльності оновленої методичної служби? (з досвіду роботи інформаційно-ресурсного методичного центру відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської районної державної адміністрації): [методичні рекомендації для керівників закладів освіти, науково-методичних установ, працівників центрів професійного розвитку педагогічних працівників] / укладач: Оксана ПОБЕРЕЖЕЦЬ – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2020. – 52 с.
У методичних рекомендаціях висвітлено ефективність створеної системи синергетичного підходу до організації методичної роботи з кадрами, питання інноваційних підходів, розвитку професійної компетентності в умовах запровадження професійного стандарту вчителя ЗЗСО, підготовки вмотивованого педагога, здатного до критичного мислення.
Відтворено основні функції системи безперервного навчання педагогів у регіоні: розвивальну, навчальну, інформаційну, прогностичну, супроводжувальну, дослідницьку, аналітичну, узагальнюючу, експертну, фасилітативну, що утворюють синергетичну цілісність.
Матеріали спрямовані на формування та вдосконалення діяльності керівників закладів освіти та вчителів до виконання завдань Нової української школи; розширюють, поглиблюють синергію освіти та спілкування з теоретичної та практичної сторони. Видання розраховане на керівників закладів освіти, працівників науково-методичних установ, центрів професійного розвитку педагогічних працівників у питаннях підвищення кваліфікації педагогів.

Завантажити