Головна » Друкована продукція » 2016 » Формування освітнього середовища для розвитку математично обдарованих учнів сільської школи

Формування освітнього середовища для розвитку математично обдарованих учнів сільської школи

Гришина Н.О., Ткаченко Л.А.  Формування освітнього середовища для розвитку математично обдарованих учнів сільської школи (з досвіду роботи Созонівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області). – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016. – 24 с.

У посібнику звертається увага на формування освітнього середовища для розвитку математично обдарованих учнів сільської школи на прикладі роботи вчителів математики Созонівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області з математично обдарованими учнями. Розглянуто діяльність учителів під час підготовки учнів до турнірів, конкурсів, олімпіад на прикладі роботи секції «Математика» шкільного наукового товариства учнів «Ерудит».

Посібник покликаний допомогти вчителю у проведенні позаурочної роботи з учнями, які бажають досконало, поглиблено і всебічно вивчати математику, розширити їх математичний кругозір, підготувати до участі в математичних змаганнях.

Завантажити