Головна » Друкована продукція » 2012 » Технологія проектування електронного контенту до уроку математики в середовищі візуального програмування

Технологія проектування електронного контенту до уроку математики в середовищі візуального програмування

Технологія проектування електронного контенту до уроку математики в середовищі візуального програмування / Г. В. Скрипка. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2012. – 68 с.

У посібнику висвітлено питання створення вчителями цифрового контенту до уроку математики в середовищі візуального програмування Visual Studio як одного з шляхів формування та розвитку їх ІКТ-компетентності.

Перша частина посібника присвячена теоретичним аспектам формування та розвитку ІКТ-компетентності вчителя математики. У другій частині розглядаються основи роботи в середовищі візуального програмування на прикладі створення програмного засобу до уроку математики. Додатки містять приклади технологічних карт програмних засобів, створених вчителями – учасниками обласної творчої групи, а також програмні коди Windows-додатків, призначених для використання на уроці математики.

Видання рекомендоване для вчителів математики основної школи, учнів, студентів педагогічних вузів, а також тих, хто цікавиться візуальним програмуванням.