Головна » Друкована продукція » 2012 » Педагогічні погляди В.О. Сухомлинського на проблему емоційно-естетичного розвитку дітей передшкільного віку

Педагогічні погляди В.О. Сухомлинського на проблему емоційно-естетичного розвитку дітей передшкільного віку

Тарапака Н.В. Педагогічні погляди В.О. Сухомлинського на проблему емоційно-естетичного розвитку дітей передшкільного віку: Навчально-методичний посібник. – Кіровоград – 136 с.

У посібнику розглядаються теоретичні основи естетичного розвитку дітей дошкільного віку у спадщині В.О.Сухомлинського. Розкриваються думки педагога про значення естетичної культури в цілісному процесі – формування особистості та діалектичний зв’язок між емоційно-естетичним розвитком і розумовою діяльністю. Авторська спроба узагальнити та довести необхідність творчого використання спадщини В.О.Сухомлинського в умовах сучасного дошкільного навчального закладу освіти.

Використовуються матеріали з досвіду роботи педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів м. Світловодська, м. Олександрії та м. Кіровограда. Посібник розрахований для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів освіти, студентів педагогічних вузів, батьків.